Історія міста Музей Готелі Кав'ярні Чат Форум Фотогалерея Оголошення Корисні лінки

Стайк на дубенській трасі

“Україна втрачає час і гроші, адже роботи відставатимуть від графіка”, — обурюється керівник проекту з реконструкції дороги Грушвиця—Броди компанії “Тодіні”. Днями робітники, які ремонтують цю трасу, повністю зупинили ремонт дороги на околицях Дубна. Італійське керівництво відкидає звинувачення рівненських страйкарів і підозрює декого з працівників у... крадіжках пального.
Неприємності з рівненськими працівниками виникли в італійської компанії “Тодіні Конструціоні Дженералі С. п. А”, яке проводить реконструкцію траси Київ—Чоп на Рівненщині. Робітники провели страйк. Його учасники не змогли зустрітися з керівником проекту з реконструкції дороги М06 (Грушвиця—Броди) компанії “Тодіні” Енцо Статі, бо на той момент він перебував в Італії. Від тимчасової адміністрації, як пише дубенська газета “Скриня”, працівники вимагали переглянути умови оплати праці. Водії хочуть, щоб за восьмигодинний робочий день у місяць отримували на руки дві з половиною тисячі гривень. Також вимагали забезпечити їх спецодягом. Утім, знайти та вислухати позицію організаторів акції протесту кореспонденту “ГАЗЕТИ” не вдалося.
Після повернення до Рівного Енцо Статі вивчив цю проблемну ситуацію. Нині наголошує, що місцеві працівники не мали підстав для проведення акції протесту.
— Не виключаю, що страйк відбувся тому, що працівники не зрозуміли, чому в березні заробітна плата виявилася невисокою. Ми мало працювали, бо півмісяця лежав сніг. Якщо виникли питання до обсягу оплати, то кожен працівник міг прийти в бухгалтерію та все з’ясувати, — підкреслив Енцо Статі. — “Тодіні” платить водіям згідно з контрактом, який вони самі підписали. Вчасно виплачуємо понаднормові, за роботу у вихідні.
Найбільше керівника проекту обурило, що працівники зупинили ремонтні роботи. За його словами, це відбулося без попередження.
— Якщо в компанії виникають проблеми, то вони обговорюються, але робота не припиняється. У дорожній галузі я працюю понад 20 років і ще не бачив, щоб рядові робітники вдалися до таких методів, — зауважив керівник проекту “Тодіні”. — Вони зупинили реконструкцію траси без попередження та обговорення. Сказали, якщо не виконають їхні вимоги, працювати далі не будуть. Через зупинку не лише компанія, а й Україна втрачає час і гроші, адже роботи з реконструкції траси відставатимуть від графіка.
Керівництво “Тодіні” більше не допустить зупинки ремонтних робіт. Працівникам, яким не подобаються умови роботи в італійців, Енцо Статі радить перейти в іншу компанію.
— Двері відчинені — я їх не зупинятиму, — каже він.
Водночас окремих працівників, які страйкували, “Тодіні” підозрює в крадіжках пального. Компанія нині збирає всі докази в ході службового розслідування цього явища.
— Щодня окремі працівники зливали від 20 до 50 літрів пального в бункери, які поставили у себе в дворах. За це в лютому я вже звільнив трьох працівників, — заявив синьйор Статі. — Охорона мені надала фото, які підтверджують, що деякі водії робили бізнес на крадіжках дизельного пального.
У компанії стверджують, що крадіжки пального відбувалися організовано.
— Ми провели розслідування та на гарячому спіймали працівників, які намагалися продати пальне, — розповів начальник охорони компанії “Тодіні” Іван Демедюк (представляє охоронну фірму “Арей”). — Усе зафіксували на фото. Зокрема, в селі Птича цим займалися п’ять осіб, а у Вербі — двоє. Усі працівники вже написали пояснювальні записки, де самі зізналися в тому, що зливали пальне.

Володимир МИКОЛАЙЧУК, Рівненська газета

© 2008 Всі права захищені       Розробка та дизайн "Vinchi"