Інтернет-маркетинг у створенні веб-сайтів

Січень 24 18:03 2014

Маркетинг створення веб-сайтів у Хмельницькому – це тема нашої статті. Видання Dubno.com.ua проаналізувало інтернет методи маркетингу в УКраїні на основі хмельницької області та вивчило основні моменти, що важливі в позиціонуванні.

Інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг – це комплексний набір методів, підходів та інструментів різного напрямку реклами в віртуальної мережі, використовуваних для отримання відгуку і зацікавленості від цільової аудиторії. Його метою є досягнення максимального ефекту від відвідувачів порталу, перетворення їх на реальних покупців, а, як наслідок, збільшення прибутку. Він зачіпає такі елементи, як продукт, його ціна, місце продажів і просування.

У даному випадку під товаром прийнято розуміти реалізовану за допомогою Інтренет – каналів збуту продукцію належної якості. При цьому конкуренцію їй складають не тільки аналоги, представлені на схожих порталах, а й у звичайних магазинах, що розробляє веб-студія, яка займається створення сайтів Хмельницький. Без веб-агенства важко визначити трафік сайту та його цільову аудиторію в Інтернеті.

Ціна на продукцію встановлюється залежно від її якості . Важливо, щоб вартість була конкурентоспроможною. Для того щоб виявити оптимальне значення ціни, необхідно досліджувати ринок даного сегменту, а також врахувати той факт, що вартість на продукцію, що реалізується через всесвітню віртуальну мережу, зазвичай істотно нижче в порівнянні з традиційними видами торгівлі. Це пов’язано з помітною економією на витратах. Ціни на товари повинні постійно змінюватися і коригуватися в бік збільшення або ж навпаки зниження відповідно до тенденцій ринку.

Місцем продажу товару у випадку інтернет маркетингу є веб – сайт. Щоб він став ефективною торговим майданчиком, необхідно приділити увагу таким аспектам, як дизайн порталу, його юзабіліті, якість контенту, зручність системи навігації та наявність корисних для користувача сервісів.

Для того щоб місце продажів було популярним, застосовують процедури щодо просування. У даному випадку під просуванням розуміють комплекс заходів, спрямований на збільшення популярності і затребуваності як товару, так і веб – сайту вцілому . Високий ефект від даної процедури досягається за рахунок використання контекстної, банерної та інших видів реклами. На даний момент в Хмельницькомуї існує кілька основних методик ефективного інтернет маркетингу:

– Електронна пошта маркетинг, т. е. розсилання електронних листів потенційним покупцям, в яких обговорюються позитивні якості товарів, що проводяться компанією акції та дисконтні програми. Він у свою чергу поділяється ще на кілька підвидів:

розсилки передплатникам;
реклама в новинних розсилках;
спам;
адресна розсилка.
– Афіліативний маркетинг (партнерський) – це метод при якому партнер отримує те чи інше винагороду за кожного “при??веденого” передплатника, покупця або відвідувача. У своїй роботі партнери можуть використовувати всі існуючі види маркетингу, спрямовані на залучення клієнтів.

– Вірусний маркетинг, використання відвідувачів або клієнтів компанії для популяризації ресурсу. Досягається за рахунок поширення інформації про місце продажу в колі знайомих і друзів. Поступово даний спосіб реклами починає набувати масового характеру за рахунок збільшення числа “носіїв” даних.

Інформація може передаватися вигляді в:

фотографій;
відеозаписів;
тексту;
флеш-ігор.
– Прихований маркетинг, творіння інформації в легкому для розуміння вигляді в особистій формі. Індивідуальне спілкування “продавця” і «покупця» полягає у відповіді на питання, що цікавлять, більш детальному оповіданні про пропоновані товари або технологіях. Таким чином, потенційний покупець не читає безлику рекламу, а сам звертається за отриманням необхідних даних до продавця.

– Пошукова оптимізація, розробка семантичного ядра сайту, робота з внутрішніми посиланнями порталу, зміна коду, і т. д. для збільшення позицій з видачі пошуковими системами типу Яндекс , Гугл.

– Контекстна реклама, розміщення текстових і графічних матеріалів рекламного характеру в безпосередній близькості від видачі пошуковими машинами.

Для досягнення максимального ефекту від інтернет-маркетингу звичайно заходи вживаються комплексно ,  використовується весь перелік описаних рекламних методик.